تولید تونل ضد عفونی کننده اتوماتیک توسط شرکت دانش بنیان صادراتی اکسون –  گیت اتوماتیک ضد عفونی

با گسترده شدن شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان رعایت موارد بهداشتی و شخصی و ایجاد یکسری پروتکل های ضد عفونی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترده شدن شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان رعایت موارد بهداشتی و شخصی و ایجاد یکسری پروتکل های ضد عفونی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است . شرکت دانش بنیان اکسون با اهمیت به این موضوع در کنار فعالیت اصلی خود که تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته است  اقدام به تولید محصولاتی جهت مبارزه با ویروس کرونا را نموده است .

تولید تونل ضد عفونی کننده اتوماتیک توسط شرکت دانش بنیان صادراتی اکسون –  گیت اتوماتیک ضد عفونی

شرکت دانش بنیان اکسون

شرکت تجهیز الکترونیک اکسون یک شرکت دانش بنیان صادراتی تولید کننده تجهیزات پزشکی پیشرفته است که محصولات این شرکت علاوه بر فروش در سراسر ایران  به خارج از کشور نیز صادر می‌شود . این شرکت بین ده شرکت تجهیزات پزشکی ایران قرار داشته که در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسلدورف کشور آلمان در سال گذشته حضور پیدا کرده است . از تولیدات این شرکت میتوان به دستگاه های تکارتراپی ، شاک ویو تراپی ، دستگاه لیزر فیزیوتراپی و دستگاه پلاسماتراپی و... را اشاره داشت . از محصولاتی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این شرکت طراحی و تولید شده است می‌توان به تونل های ضد عفونی کننده ، تب سنج های لیزری ، دستگاه کاور زن حرارتی کفش و دستگاه های ضد عفونی کننده  uv  اشاره کرد .

تونل ضد عفونی کننده

تونل ضد عفونی کننده و یا به اصطلاح گیت ضد عفونی کننده از تجهیزاتی است که در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط شرکت دانش بینان اکسون طراحی و تولید شده است . این تونل ها با دارا بودن سیستم های مه پاشی از سر تا پای افرادی را که از گیت عبور میکنند  مورد پاشش مواد ضد عفونی قرار می‌دهند که این پروسه در کمتر شدن آلودگی و از بین رفتن ذراتی که آلوده به ویروس کرونا هستند تاثیر گذار است .

تونل‌های تولید شده شرکت دانش بنیان اکسون در سه مدل SG1  و SG2 و SG3  طراحی و ارائه میشود ، در این تونل ها نازل های مه پاشی ضد عفونی در بهترین زوایای گیت کارگزاری می‌شوند تا بالاترین کارایی را در پاشش مواد ضد عفونی کننده داشته باشند . همچنین با تعبیه سنسور های الکترونیکی در این تونل ها پاشش مواد ضد عفونی محدود به عبور افراد از تونل ها شده است که این امر در مصرف مواد ضد عفونی کننده نیز صرفه جویی می‌کند

تونل‌های شرکت دانش بنیان اکسون از ساختار فلزی برخوردار بوده و در مقابل عوامل محیطی و باد و باران مقاوم هستند هم چنین در مدل های SG2   و SG3 از بدنه ضد اشعه uv   در ساخت آنها استفاده شده که این امر این دستگاه‌ها را  در مقابل تابش نور خورشید مقاوم کرده است .

در طراحی و ساخت این تونل ها بحث ظاهری و زیبایی کار نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است تا در هنگام راه اندازی علاوه بر هدف اصلی خود که ضد عفونی کردن افراد از آلودگی ها است به فضای ظاهری محیط نیز جلوه مناسبی بدهد .که این امر این محصول را جهت استقرار در محیط های اداری ، کلینیک های پزشکی ، مجتمع های تجاری و... مناسب کرده است .

تولید تونل ضد عفونی کننده اتوماتیک توسط شرکت دانش بنیان صادراتی اکسون –  گیت اتوماتیک ضد عفونی

محفظه  ضد عفونی کننده کف کفش

با توجه به سنگین بودن ذرات ویروس کرونا و قرار گرفتن آن بر سطح زمین، از راه های انتقال این ویروس به نقاط دیگر را می‌توان کف کفش ها دانست  .طبق تحقیقات این ویروس قابلیت انتقال بالایی از طریق کفش ها  دارد و از پزشکان و کادر درمان بیمارستان ها خواسته شده است که حتما کف کفش های خود را ضد عفونی کنند . برابر این موضوع شرکت دانش بنیان اکسون محفظه‌ای را در داخل تونل های تولیدی خود در نظر گرفته است که شخص پس از ورود به تونل و پا گذاشتن بر این محفظه عمل ضد عفونی شدن کف کفش هایش نیز انجام می‌پذیرد که این امر می‌تواند در راستای جلوگیری از انتقال این ویروس به نقاط دیگر بسیار موثر باشد . 

انواع تونل های ضد عفونی کننده

گیت های ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون در مدل های  SG1 و SG2 و SG3 تولیده می‌شوند که هر کدام بسته به مکان و میزان تردد افراد کارایی خاص خود را دارند . مدل  SG1 از ساختاری سبک تر نسبت به دو مدل دیگر برخوردار است که باعث کمتر شدن هزینه آن نسبت به دو مدل دیگر است . این مدل برای خانه های ویلایی و مجتمع هایی با تعداد واحد کم مناسب است . محصول بعدی این شرکت در زمینه گیت های ضد عفونی کننده مدل SG2 است در این مدل  از ساختار قویی تر و فلزی در اسلکت اصلی آن استفاده شده و دارای بدنه ای ضد اشعه uv میباشد که می‌توان از آن در محیط های سر باز نیز استفاده کرد .لازم به ذکر است که این مدل به تولید انبوه رسیده و از قیمت منطقی تری برخوردار میباشد  . SG2 گزینه مناسبی برای محیط های اداری ، کلینیک های پزشکی، راهرو های بیمارستان ها، ورودی دانشگاه ها و شرکت ها، کارخانه ها و یا به طور کلی مجموعه های اداری و صنعتی متوسط است و  هم اکنون در حال نصب در سراسر کشور می باشد.

تولید تونل ضد عفونی کننده اتوماتیک توسط شرکت دانش بنیان صادراتی اکسون –  گیت اتوماتیک ضد عفونی

و در اخر مدل SG3 است که اخرین طراحی این شرکت در زمینه تولید تونل های ضد عفونی کننده بوده که از ساختار بسیار زیبا و منحصر به فرد برخوردار است . مشابه این مدل در برخی از کشورهای که درگیر ویروس کرونا هستند استفاده می گردد . کارایی این تونل در مراکز خرید و یا تجاری بزرگ و شرکت های صنعتی با تعداد پرسنل بالا است .

قابلیت ها و امکانات گیت های ضد عفونی کننده 

  • ضد عفونی کامل افراد به هنگام عبوراز تونل 
  • تعبیه نازل های پاشش مواد ضد عفونی در بهترین زوایا
  • ابعاد و حجم مناسب و قابل استفاده در مکان ها و راهروهای کوچک
  • مصرف بهینه مواد ضد عفونی کننده با تعبیه سنسور های الکترونیکی
  • قیمت بسیار مناسب با توجه به تولید در تیراژ بالا
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • مخزن ۱۰۰ لیتری مواد ضد عفونی کننده
  • قابل استفاده در فضاهای باز و تحمل بارندگی
  • مناسب جهت عبور سریع عابران از تونل
  • اجراء و راه اندازی سریع
  • مه پاشی با سرعت بالا

 

صادرات محصولات ضد عفونی

این شرکت همچنین درخواست هایی برای صادرات این محصول به کشورهای همسایه همچون ترکیه ، تاجیکستان ، عراق و افغانستان داشته است که در حال رایزنی و انجام مراحل  صادرات به کشور های فوق میباشد که این امر بعد از رسیدن ظرفیت تولید برای تامین نیاز داخلی کشور صورت میپذیرد .

تونل های ضد عفونی کننده در کجا استفاده میشوند؟

 این محصولات قابل استفاده در هر مکانی است که محل عبور و مرور افراد بوده و نیاز به ایجاد تمهیدات بهداشتی در آنها مورد نیاز باشد  ، این مکان ها میتواند شامل بیمارستان ها، ادارات، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مراکز خرید، مجتمع های تجاری ، کلینیک های پزشکی، شرکت ها، دانشگاه ها، کارخانجات صنعتی، خانه های مسکونی، معابر اصلی پیاده رو شهر، محل تجمعات و گذر و... باشد .

هم اکنون این تونل ها در حال نصب در سراسر کشور می باشد و ارگان ها، کلینیک ها، ادارات در سراسر کشور در حال استفاده از این گیت ها می باشند.

لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان اکسون یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری البرز می باشد که علاوه بر این پروژه در حال ساخت قطعات و دستگاه ها مورد نیاز دیگر برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور می باشد.

با توجه به نیاز مبرم این محصولات در این بازه زمانی اطلاعات این شرکت برای استفاده عموم کاربران قرار میگیرد.

لینک تونل ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون

02166156874-09122304174-09107837686

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار